Kul hos Victor

Ja och Fia såv över hos Victor igår till idag. De va skitkul!!
Ja och Fia va uppe till typ 4 på morgonen och den så somnade iallafall ja och såv till typ 9. Sen så vaknade jag och låg och funderade ett tag. Sen så vaknade Fia och Victor.
Så vi gick ut och lekte maskar i våra såvseckar och hadde jettekul. Sen så gick vi till stutsmattan.
Ja men ja har glömt att skriva om kvällen!! När ja och Fia va vakna och Victos såv.
Vi snackade om allt möjligt skit. Sen så fick ja en jetteleskig bild i huvet på en läskig gubbe i hög hatt som slet av taket på teltet och de droppade blod från munnen på denhära gubben i den höga hatten och sen så skriker han jettehögt och sen så blev ja så redd så ja vågade inte tenka på de mer.
Ja va trött och flumig. Ja låg och kollade på MIN mobil så helt plötsligt så frågar ja vart min mobil är och blir lite werdo för ja är helt beroende av min gamla fula mobil sen kom ja på att ja hadde den och spelade spel på den ja ja va jävligt flummig då XP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0