Hoss Sigge

I fredas så va jag hoss Sigge och det var grymt kul! (Hennes rum är SKIT fint!)
Vi gosade med Sigges gerbiler som heter Mymla och ... (jag hadde det på tungan men jag måste ha svalt det igen....) och satt på hennes seng och pratade och hadde grymt kul. Efter det så gick vi och åt mackor SKTIGOTT och satte oss i soffan och kollade på ''Det levande slottet''.
Den var sktibra men den hakade i slutet, det var synd....Men då gick vi in på Sigges rum igen och gosade lite mer grrbilerna.
Den svarta (hon har en svart och en vit) påminde mej skitmycke om dom två svarta gerbilerna som jag har haft. Jag hadde dom inte samtidigt, först hadde jag en svart och en brun som hette Carro och Lina, sen så hadde jag en svart och brun igen men dom hette Svirri och Burri.
Men iallafall såhar Sigge Marilyn Mansons nya som jag fick låna (WEPPI) så jag sitter och lysnar på den nu. Den är skitbra =)
När jag gick hem så snöade det som in i helvette och jag fick några veldigt bra bilder på de

--->   och en JETTESÖT bild av Sigge



Gillar inte gubbar som tror att man är lebb bara för att man pussar sin kompis på munen...  image24

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig massor älsk. Puss och kram
. (Jag är sålesbisk nu hehe)

2007-11-25 @ 20:41:09
Postat av: fia

jätte fina bilder!
kramar fia

2007-11-29 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0