Inget naghtwish utan Tanja

Den förra songaren i nightwish Tanja va skit duktig på att sjunga och det va hon som gorde ightwish till va dom va men nu när dom har sin nya songare Eva så är det inte nightwish lengre!! De är ju för FAAAN wana be Goth metal, NEJ det är fucking äkli POP HATAR POP

 <---JA så ska de va
 <--- NEJ fy blä uch

Nu ska jag jemföra rösterna LYSNA:  <--- BRA musik hennes röst vill man ha EKTA goth metal
 <--- NEJ de går inte ens att jemföra DÅLIG MUSIK de är ju för fan POP jag spyr B-L-Ä


Men jag har inget imot dom som gilla Eva eller Eva som person jag gillar bara inte de nya Nightwish!

Kommentarer
Postat av: Carro

KOLLA EVA LER I EN SORLIG SONG men inte Tanja hon ser lessen ut som man ska seut i en sorlig song!

2007-11-03 @ 17:46:17
URL: http://lillegoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0