Kalla mig werdo

I morse så fick jag för mig att det var apokalypsen och att det var zombees under min säng. När jag äntligen vågade gå ner trodde jag att det var zombees i garderåben och om jag öpnade dörren skulle zombees ramla ut. Men tillslut vågade jag öppna.
Men sen så vågade jag inte dra upp rullgardinen för jag trodde att de skulle vara zombees utanför. När jag (efter 5min) vågade dra upp den så skällde det en hund utanför, så jag kastade mig på golvet och fick värdens ongert panik.
Hemskt...

Kommentarer
Postat av: fia

haha nae stackars hund ( skoja bara :P)
ha en bra dag kramisar din fia
pssst...! hoppas att det gick bra på hk provet!!

2007-11-30 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0