ÄNTLIGEN

går det att blogga igen!!! Jag har massor att skriv om, men jag kommer inte på något nu... Men jag kan beretta om mina cyberlox =)
Jag har nu flätat in mina OTROLIGT fina cyberlox i mitt inte lika fina hår, men iallafall så har jag några... ganska... fina bilder på hur det ser ut =)

 inte så bra men...
 så såg det ut innan jag fergade det rosa =)
 typ 5 min efter att jag fergade det
osv osv osv

Jag kan också betetta om att jag nu (ÄNTLIGEN) har tagit bort mina fula pluppar på halsen, och har nu sytt och har ploster istellet, men det ska snart bort XD. På jumpan idag (vi hadde det 2 gonger samma dag för att vi missade en lektion innan lovet och vi skulle ta igen den idag, jag fattade alldrig varför och jag orkade inte fråga) så dansade(??) vi, men jag vet inte om man kan kalla det för dans för det var mer... träning. När vi skulle göra sittups så var jag soklart tvungen att spenna nacken, och det gjorde ont som in i HELVETTE eftersom jag har styngn på halsen som då drogs i...
Jag har mycket mer på hjärtat att säga men jag orkar inte just nu... så nu ska jag gå och ducha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0