Det var ett tag sen...

Jag skanar mina cyberlox som jag nu har tagit bort. Det känns konstigt att inte ha flätor, men det är endå ganska så skönt att kunna borsta håret... Och när jag igår morshe skutte borsta håret (första gongen efter att ha tagit bort cyberloxen), alla hårstrån jag tappade under 2 månader satt ju kvar i flätorna, så när jag var klar så såg det ut som en blöt död kloakråtta låg i papperskorgen!! Det var inte speciellt frächt!

Men nu till något annat som jag stör mig på. D.v.s. folk som är tröga och inte fattar när man inte är intreserad! Vi har en som i min klass, jag vill inte nemna någta namn, men iallafal, det är inte hans fel att han är kär i mig, jag är söt, alla säger det men det fin grenser för vad man står ut med som när denna kille frågar om jag inte ska krama honnom så (eftersom jag inte är intreserad) så sa jag nej, kanske inte på det trevligaste settet men jag var hyperaktiv och vi kadde bild (mitt faviritemne). Han belv förstoss veldigt knekt och jag tror att det var en av dom första gongerna han blev det. Han har förut inte haft svårt att få vem han vill, men det är inte den människan som man litar på vid första laget om man vet vad han gör.

Men till en tredje grej D.v.s. Bra musik *^,^*



Angelspit - Vena Cava



A
ngelspit - 100%

Kommentarer
Postat av: Barbs

WTF? menar du "hej jag är så himla EMO och har på mig en fleecetröja när det är varmt ute- snubben?
men hadde han inte en flickvän? who am I kidding? han låg ju med pankaksflickan och hånglade med hans kompisar

2008-05-02 @ 15:26:01
URL: http://ohpoo.blogg.se
Postat av: Carro

japp de e han som jag menar!!

2008-05-02 @ 17:18:43
URL: http://lillegoth.blogg.se
Postat av: Barbs

haha ängelspott (det låter så i mina öron (^.^).)

2008-05-08 @ 18:44:35
Postat av: Carro

haha ^^

2008-05-09 @ 09:30:31
URL: http://lillegoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0