WAW

Jag vet att jag borde skriva om Stochholmsresan som var OTROLIGT rolig, men jag fick inte Tilda att äta suchi... men jag kan inte just nu eftersom jag precis har fott reda på att en otroligt bra film har premiär den 12-12-08, nemnligen Stefani Millers böcker/bok (jag vet inte om det är alla 3 eller bara första)(den sista boken har inte kommit ut på svänska en) Twilight, men på svenska så heter den Om jag kunde drömma. Här är trailern och i mitt huve så va dom snyggare!!


PS. Den 17 så börgar en tävling på Odium Clothing och då så vill jag att ALLA ska rösta på mig ^^

<--holl utkik efter denhära bilden eller non liknande, jag har inte riktigt bestemt mig för vilken bild jag ska legga upp en ^^

Kommentarer
Postat av: fia

haha hans frilla såg rolig ut:P mm den kan säkert vara bra... klart att jag ska hålla utkik efter dig carro ska bara hitta dig först (haha jag e inne på datorn o jag kommer ihåg att jag faktiskt skulle gå in på datorn de du jag e bara halvt senil hihi)

2008-08-19 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0