Hemskt

Dethär är varför jag tycker att alla skav vara veggitarianer!!

Just nu föds ett barn.
(Samtidigt föds ett försöks djur)
Just nu lär sig ett barn att skrika när det blir hungrigt.
(Samtidigt lär sig ett försöks djur att det inte hjälper att skrika, maten kommer aldrig)
Just nu får ett barn sin första spruta. (Samtidigt har ett försöks djur redan fått så många sprutor att den kommer att dö av dem)
Just nu lär sig ett barn att gå. (Samtidigt har ett försöks djur inga krafter kvar att gå för)
Just nu har ett barn hela livet framför sig.
(Samtidigt dör ett försöks djur i djurförsök...)
KOPIERA DENNA TEXT OM DU ÄR EMOT DJURPLÅGERI


Kommentarer
Postat av: Anonym

men wow vad smart du e tjejen!! duktig flicka asså! jag menar självklart bör alla sluta äta djur som slaktas till mad bara för att andra djur dödas för forskningen skull! bara ide! Och alla fakta du skaffat dig och den fina doikten du skrivit!

-slut på ironi-:

Visst för min del får du gärva vara vegeterian. men tvinga fan inte mig att bli det! lev ditt liv så levar jag mitt. Jag förstår att du tycker synd om exempelvis kycklingar som blir avlitna sina fjädrar, hängda uppochner på en tvättlina som snurrar bort dem till ett rum där någon människa håller fast det och sedan chopas av dess huvud. Jag tycker ochså det är hemska tt ehandla en levande varelse då. men det är inte så hemskt att jag avstår från proteinrikt kött.skaen är den att det synd om dem, men inte om mig. Jag tycker inte de är så mycket värda att jag tycker slakt är fel. de är helt enkelt mindre värda än människor.

2008-12-12 @ 16:52:35
Postat av: Carro

Vem du en är, jag tvingar ingen att sluta äta kött, jag säger bara vad jag tycker, det är bra att du också gör de, men jag tvingar fortfarande ingen att sluta äta kött

2008-12-13 @ 15:12:39
URL: http://lillegoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0