Nytt

Jag har endrat mig (igen) mitt märke heter inte lengre FairY Thingi utan Underlined Psycho Goth, jag vet att jag har svårt att bestämma mig när det geller sonna saker, men men, jag är som jag är. Jag vet inte om endringarna på bloggen syns en, men om dom inte gör det så syns dom snart, det lovar jag, bloggen är nu mycke mörkare för att passa det nya namnet, men det betyder inte att jag är mörkare som person, jag är fortfarande lika weird som vanligt ^^

Men nu så skiter vi i det tråkiga (tråkigt att läsa inte tråkigt annars!!!), så ska ni få höra på en bra låt med ett bra band som jag precis har börjat gilla^^
Bandet heter Psyclon Nine och är ett dark EBM band och jag tycker att songaren är riktigt söt ^^, men somvanligt så kommer folk som ser honom tycka att jag är vrickad O.o
Jag tycker att videon liknar tidiga MM lite, men det kanske bara är jag...



Psyclon Nine - Parasitic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0