Jag blir sur...

Jag blir sur när folk komenterar min blogg och jag inte vet vem det är och den inte lemnar bloggadress eller något liknande! Men om inte mäniskan har någe sont så gör det inget men endå, jag blir sur...

Över till något annat, vi har studiedag på torsdag och då tenkte jag skriva om konsären, om jag hinner dvs för jag måste både träna på franskan och gå på bio med min fam.

När W hade kalas (medeltida kalas) så var jag fe (älskar feer och hag tror på dom me!!) och jag blev veldigt nöjd med bilderna, här är dom bästa=)


När Sigge var hoss mig igår så sminkade jag och Sigge oss i 45 min. Sigges smink blev JETTEFINT medans mitt blev lite konstigt... =P


Sigge ^                 Jag ^

Kommentarer
Postat av: Barbs

haha kul

2008-01-23 @ 18:20:37
URL: http://oh,poo.blogg.se
Postat av: fia

aww vilka fina bilder
kram

2008-01-30 @ 19:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0