JIPPI

Jag fick presis dom sista julklapparna från Amis och Johan, JETTEGLAD!!!
Jag fick en hema brand skiva med 5 gamla och nya Manson skivor på, så nu har jag MASSOR av manson låtar Inklusive ''Angel With the Schabbed Wings'', ''Chriptochild'' och ''Antichrist Superstar''!!!
Så nu är jag JETTEGLAD XD
När jag singde för att tacka så frågade hon om jag kunde spela något instrument, unjefär sohär lät det:

Amis: Spelsr du något instrument??
Jag: Nej men jag skulle vilja kunna spela gitarr...
A: Jaha, men det blir lite svårt eftersom ni inte har någon gitarr...
J: Japp...
A: Men vi har nog en gammal akustisk gitarr på vinden..!
J: Har ni =)
A: Ja det har vi och du kanske skulle kunna låna den, om du vill.
J: Ja järna!!
A: Men... jag moste fråga först om det går, och sen måste vi komma på ett sett att få gitarren till Linköping.
J: Jao...

Amis och Johan + alla barnen bor i Stockholm och det är synd för jag gillar verkligen att helsa på hoss dom... och dom är värdens snällaste =)


Kommentarer
Postat av: fia

åh kul med instrument( då menar jag självklart stämda )miiin e värsta udda o det går inteatt stämma dom 3 understa strängarna men förut gick det o då var dom översta ostämda så nu e det tvärt om skitsamma:P ha en bra dag kram

2008-01-30 @ 19:31:08
Postat av: fia

oj jag menar gitarr där men strängar men trummor e ju sjukt kul oxå!!! fast jag skulle aldtig kunna få det o sen måste jag vara lite bättre på det
kram

2008-01-30 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0