Kul

Jag var och kollade på abuturientbalen igår med mormor, mormor ville gå för att se Elin, men det var så monga som liknade henne så det gorde vi inte, men därimot så såg vi Carro (Barbs syrra) och hon var jättefin!!


Det var dom besta bilderna som jag fick, för vi hadde ganska så dåliga platser och det var helatiden folk som stod framför...

På kvellen så var vi hoss Williams bästa kompis, det var ganska så tråkigt, men jag orkade inte göra mat själv. På vägen hem så såg vi, i den jobbiga backen upp mot mig, en hjort mitt i backen och rörde sig inte ur fläcken, så vad gör jag, jo jag tar ju självklart snabt framm kameran för att ta kort, men det var inte så lett när det är mörkt och den enda funktinen som funkar då är jätteskakig, men jag fick iallafall en någulunda bra bild...



För att komma och tala om något helt annurlunda, godisaffären Gottin vid ingongen i Ikano ska man INTE köpa sitt lördagsgodis för där kryper det nemnligen MYROR, och hur trevligt är det inte att ha myror i sitt godis?!  När mamma sa till så vad gör pärsonalen då, jo dom säger lugnt att dom har satt up några myrfellor vid godiset, men då så får man ju myrgift i sitt godis och det kanske finns myrägg i botten av godisburkarna. Så köp INTE godis där!!!

Och den sista "viktiga" saken att ta upp om vad som hende igår så har jag fott nya skor *^^*  Det är ett par KillDoll och dom är Jättesöta ^^



Det var allt för mig, GUD vad jag måste tråka ut er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0