NEEEJ

Jag tror att William är bestatt!!!! Han fick en Tokio Hotel (Jag vet att det är hemskt, jag skrev deras namn på min blogg!!!!) spelgreja på Mc Donalds, och nu så anvender han den imot mig!!! JAG HAAAAAAAAAAATAAAAAAAAT DOOOOOOOM!!!!!!! Så nu har jag tagit på mig hörlurarna så att jag slipper höra, man blir beastt bara av att se på dom, det är hemskt!!!!


Nu så har jag fott William att lenga den, jag tror att jag han, han är nog räddad men man vet alldrig, det är vall bara och venta och se, hoppas verkligen att jag räddade honnom...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Jag han inte det är för sent han slängde den inte !!!!!!!!

Jag är för sent ute, daks att ta i hårdhanskarna!!

Nu blir det Marilyn Manson dygnet runt för honnom!!




This is the mew SHIT

Kommentarer
Postat av: fia

dun dun dun dun missa inte nästa avsnitt av fighten att få bort (jag tänker inte svava bandet!!) ur wiliams hjärna uuuuuuuuuu mkt spännande och jag får nog veta svaret innan ni tittare/(läsare)hihi

2008-09-13 @ 14:38:34
Postat av: fia

ok en mystisk grej viskade i mitt öra att han tydligen hade blivit botad wooo goooooooooooooood for uuuu william

2008-09-13 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0