Sorry

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu, jag har inte varit aktiv alls i internett värden på ett tag nu, vilket beror på att jag är lat...
Nu har jag entligen färgat mitt hår råsa och jag skulle ladda upp bilder på det om jag hade några. Så bilder kommer senare^^

(Sigge, om du läser detta så är jag veldigt lessen för att du inte fick färga det, men det beror på att min mobil tog självmord genom att hoppa ner i ett vattenfylt handfat och jag hade bara ditt nummer i mobilen, men du kan få färga mitt hår blott om du vill)

Som ni kanske läste så är min mobil nu död och jag har en ny nu, det är en Sony Ericsson K660i, den är svart och blå, men det är inte min gamla mobil, som jag faktiskt sakner veldigt mycket, men så är livet och allt holler inte för evigt.

Nu - bara för att jag tycler att det är tråkigt att läsa inlägg utan bilder - så laddar jag upp en bild^^

Switchblade Symphony, ett band man moste lysna på om man gillar min musiksmak ^^ (dom bästa låtarna är Gutter Glitter och Clown)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde det var Tilda som ferga ditt hår?

2008-09-07 @ 15:39:06
Postat av: FIA

bu på dig latis jaaaaaaa du har sockervaddshår och jag har sätt dig i gult hår mohahaha! bu på dig! ha ett bra praoliv

2008-09-07 @ 21:16:46
Postat av: Carro

Svar till:

Trodde det var Tilda som ferga ditt hår?

(vem skrev??)



Nej inte nu lengre

2008-09-09 @ 20:14:34
URL: http://lillegoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

vf intä?

2008-09-10 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0