Nytt...

Nytt år, nya saker, nya hendelser och ny hårfärg^^, massor av nytt helt enkelt. Tänker inte vara conforminist och skriva om hur 2008 var och hur jag tror att 2009 kommer att bli som alla andra gör. Tänker istellet bara säga att min nya hårfärg är svart och att mina Syntet Dreds borde komma snart, då så kommer jag få VÄLDIGT longt hår, som jag delvis saknar att ha. Vi (dvs jag och mamma) har hittat en kattuppfödare som förmobligen ska ha en kull snart vilket betyder att jag förmodligen kommer att dela rum men den lite Devon Rex kattunge inom några månader!!!


Idag så fyller Marilyn Manson 40år. STORT grattis!!!



Marilyn Manson smile video

Man ska vara glad på sin födelsedag och det är roligare att vara glad när alla andra är glada^^!! <-- *ser glad ut*

Och nu Marilyn Mansons bästa låt nonsin ^^



Marilyn Masnon - The Beautiful People

Goth nytt år på alla!!

Kommentarer
Postat av: fia

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! wtf vilken läskig bild!!!!!!!!!!!!!!fia gömmer sig under stolen

2009-03-01 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0