kul :)

Hade dansträning idag med 9b och folkungans 9or. Trodde att det skulle bli jättetråkigt och det var de i början och det var sjukt tråkigt när jag inte blev uppbjuden när vi skulle bjuda upp första gången, blev lite depp då, men sen andra gongen vi skulle bjuda upp så blev jag uppbjuden av en jättesöt kille, vilket var jättekul för jag trodde jag var en helt ointresan och lustig männsika som ingen ville dansa med, men jag hade fel (WOHOOOO). Sen dess har min dag varit jättebra *STOOOOR SMILE GUBBE*
Nehep hu har jag inget mer att säga, här är en fin bild :P


Cupcake gillar ost


Kommentarer
Postat av: B

Dans banan... hahaha

2009-03-08 @ 22:40:59
URL: http://ohpoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0