LALALALAAAAAAA!!!!

BARBS!! Du och jag ska gå på stan och sjunga på håkan låtar, det var alldeless för länge sen vi gjorde de!! Jag kan fortfarande hela "Känn ingen sorg för mig Göteborg" xD. Vi bara måste göra de, vi kan ta med massor av människor, men vi bara måste sjunga som vi brukande i 7:an, vid pinngungorna, kommer du ihåg de?? Du jag och Fia, just de, Fian måste med också!! Men iallafall så satt vi vid pinngungorna och sjöng egna versoner av den, det var så underbart, saknar de faktisgt jättemycke!!


Kommentarer
Postat av: B

JAAAAAAAAAAAAAAAA, det är klart lilla ärtan! men när?!? (dramatiks pose och musik)

2009-09-20 @ 19:34:44
Postat av: fia

har gömt sig bakom ett träd hejsan vink vink

2009-09-27 @ 17:08:13
Postat av: fia

har gömt sig bakom ett träd hejsan vink vink

2009-09-27 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0