ALICE!!

I fredags så firade jag och älsklingen 1 år som dom få läsare jag har redan vet xD Men vi åt iallafall sushi (nom nom!!) såg på Alice i Underlandet, den var helt underbart fantastig!! C.a 30 min innan filmen skulle börja så stöter vi på Victor (Morgan) som hade sett filmen precis innan oss, han tyckte den va skukt bra också. När Victor ploppar upp från ingen stans så sitter jag och bara stirrar och fattar inte riktigt vem det är som står framför mig, sen så inser jag att det är lilla Victor och blir jätteglad :3
Sedan så går vi in och sätter oss för att se den underbara filmen<3 Det var sjukt mysigt och jag längtar tills den kommer ut så jag kan köpa den ^^

Underbara älsklingen precis utanför<3

tihi, han va galen och underbar xD


Kommentarer
Postat av: B

Jaså? Jag fick höra att den var bra men att den inte var fantastisk eller något sånt. Vem är Morgan?

2010-03-10 @ 18:51:55
Postat av: Carro

Victor är Morgan xD

2010-03-13 @ 16:01:18
URL: http://lillegoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0