haha

kom precis på vad jag drömde i natt xD
Min navelpiercin va bara tagen i huden och huden hade dragit ut sig till en tun tun sträng som va de ända som höll kvar den :P och den lilla strängen går av :O och jag får inte se vad som händer eftersom helt plötsligt så sitter jag i en bil brevid Bella. Och Bella börjar köra, men vi väntar på mamma och Bella får inte köra och de är mitt i vintern och vi är mitt i en isig backe, men så kommer mamma och vi står på parkeringsplatsen som små söta oskylldiga flickor :D Och så hoppsan så ligger jag i min säng och halvsover jag hör hur non kommer in, men jag blir inte rädd och jag vet att de är en kille, han kommer upp i min säng och lägger sin hand på min midja och kysser mig på hallsen och säger åt mig att lyssna och så vaknar jag, GAH villveta vem denna mysiga kille va ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0