1. En bild på mig + 10 fakta



  1. Jag avgudar Salvador Dali och Tim Burton
  2. Jag är halvamrikan
  3. Jag läser mode och det är freaking awesome
  4. Min favorit frukt är Äpplen och favorit bär är Hallon
  5. Jag kallar min pojkvän för igelkott
  6. Min katt heter Holly
  7. Jag älskar smycken, fjädrar, ugglor och rött
  8. Om jag va non annan än mig skulle jag va en hippie
  9. Jag gör minst en kreativ sak (måla, posi, fota, sy mm) varje dag
  10. Låt texten till Fever Rey - Seven är bland det bästa jag hört på länge men Placebo är ändå mitt favorit band

Kommentarer
Postat av: Andreéa

Salvador Dali är så duktig!

2011-09-01 @ 21:51:02
URL: http://astarcrossedhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0