Två - mina föräldrar

Mina föräldrar är skilda. Jag bor med min mamma med hennes nya man Roffan och min halvlillebror i en fin lägenhet lite utanför Linköpings centrum. Jag och min mamma är väldigt nära varnadra, hon har altid funnits där för mig i alla stunder och jag försöker göra desamma för henne. Jag är väldigt lyckligt lottad att ha en så bra mamma och jag skulle inte byta henne mot nått i hela välden<3

Min pappa bor i USA (jag är halvamerikan) och sanast jag träffade honom var jag 4 år. Pappa har en ny familj i USA som består av hans nya fru och två halvsyskon till mig, en lillebror och en lillasyster. Även fast min pappa aldrig funnits där för mig kan jag inte låta bli att älska honom ändå, men det är mycket för att det är så jobbigt att hata en dela av migsjälv och så känner jag honom knappt, så vad finns det att hata?

Jag får ofta frågan om det inte är svårt att inte veta vem min pappa är och om det känns lustigt att han inte är i mitt liv, men jag har aldrig haft en riktig pappa så, så jag vet inte vad det är jag ska sakna, och jag växte upp och blev en helt ok filur ändå...



En mycket gammal bild (snart 18 år gammal) från den tiden då min mamma och pappa fortfarade var gifta och jag inte visste så mycket om världen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kraaam!



/Mamma

2011-02-10 @ 12:32:43
Postat av: En filur

Tack så mycket för kommentaren!



P.S Åh, det är precis likadant för mig. Alla frågar mig jämt: "Men saknar du inte din pappa?" Men hur ska jag kunna sakna någonting som jag aldrig riktigt haft? Har inte träffat honom sedan jag var sex år och att jag har två halvsyskon glömmer jag hela tiden bort, haha... D.S

2011-02-11 @ 15:54:06
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0