blogg hjälp!!

Jag förstår inte varför jag har så få läsare, typ mellan 2 och 5 dagligen, mitt rekård ligger på 25 läsare på en dag. Om det är någon som har nått tips på hur man får felr läsare, snälla snälla lämna en kommentar för det känns som jag försökt allt. Och jag ska försöka bättra mig med mitt bloggande, blogga åtmistånne en gång om dagen. Men det är ju inte alla dagar jag sitter vid datorn men jag ska göra mitt bästa i alla fall. Det är det ända sättet jag kan komma på hur man får fler läsare, någon som har en annan idé så snälla dela med er!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Jag var i samma sits när jag bloggade, jag kan tänka mig att det är viktigt att man uppdaterar ofta och kanske kommenterar andras bloggar och lämnar adressen till sin egen i URLfältet.

2011-01-08 @ 00:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0