Bra dag

Haft en otroligt bra lördag^^
Mamma och jag shoppade tills vi stupade, jag har fått massor av nya saker :D Träffade finaste Sigrid på stan också^^ Jag och mamma köpte nästan bara stora och otympliga saker xD Fick en bok som jag tror jag kommer älska, handlar om en psykiskt sjuk
Sedan blrv det elsas, folk har entligen börjat få in i huvet att jag heter pKnä :D Både Fru och Lejon dök upp, fast inte samtidigt vilket var lite dåligt :(. Fru var gosig som vanligt och Lejon fick jag en fin fin bild utav, ska ta kort på den när det kommer in ljus i mitt rum så alla får se den fina^^ Senare på kvällen kom en som också gått på Back helvettes skolan, stackars oss som gått där... Men sen bliv jag "Tjejeen mä supahnajsiga hörlurarna^^" vilket jag gillar eftersom jag har de finaste hörlurarna ever :D




URBANHEADPHONES är BÄST :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Fabian

Haha, tufft! Jag har likadana hörlurar i samma färg och allt. : )

2011-01-09 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0