Elsas, livet och Kent

Imorgon blir det entligen elsas igen, mitt älskade lilla café :D Har inte varit där sen dagen innan julafton. Vilket påminner mig att alla julklappar inte är klara än... dålit av mig, har bliviten latmask så det bara skrikar om de. Men men, imorgon åker familjen och åker skidor men eftersom jag inte gillar kyla så blir det fika för mig istället^^ ska till Mist och kolla om dom fått in min ögonsbrynsborste också, den har jag velat ha länge^^
På måndag börjar skolan igen, det ska bli kulfaktisgt, nu kommer jag entligen bli klar med min fina kavaj som jag lagt upp bilder på förut 8under kategorin cK design om ni inte sätt den). Eftersom jag är ensam hemma imorgon (kom jag på nu) så blir det lite fotografering också :D det va länge sen^^. Ser så fånit ut när jag tar massa ego bilder då familjen är hemma så jag föredrar att göra de när jag är ensam :P. Då blir det guitarr hero spelade också, måste ta mig upp tidigt då, vilket betyder att jag får säga hej till sängen tidigt i kväll.



Detta måste vara en av Kents bästa musik videos, Kent - En Himmelsk Drog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0