Ett - presentera mig själv

Jag är en filur som både har självförtroende på topp och botten på samma gång. När det kommer till männsikor så är jag alltid skraj när det kommer till att prata med någon första gången eller att t.ex ringa. Men när jag väl känner någon är mitt självförtroende på topp, jag kan skämma ut mig, vara högljudd och ibland även prata med främlingar. Jag har lätt att prata om jobbiga saker eftersom det är mitt sätt att komma över saker, de får folk oftast att tro att jag är en atantion whore eller en öppen bok, visst, de är jag ibland, men vem är inte de ibland? Det är så människor är. Det finns mycket mer jag skullle kunna berätta om migsjälv men jag är så oinspererad i kväll så jag orkar helt enkelt inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det visar att din personlighet har bredd och att du har många möjligheter. Ta dig tid ibland att tänka efter vad du använt för delar av din personlighet när saker gått bra: stärk de delarna! De delar som du inte är så nöjd med ignorerar du bort. /M

2011-02-04 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0