Jag är inte redo för att sova än ><

Har haft en såndär bra dag idag, i skolan blev jag klar med min kavaj, sedan bar det av till Misoui där min hjälp var lika upskattad som vanligt (vilket är så sjukt kul att det faktisgt är <3 på Misoui) där jag fick äran att stänga butiken. När jag skulle ta ner flaggorna så upptäkte jag att snöhögen under den högsta flaggan var borta så då fick jag gå in och hämta en pall för att få ner den xD Fick även ta hem mina räda jeans som är så sjukligt snygga, även fast jag inte betalat än :D
Sedan bar det av till elsas där jag blev kliad på ryggen i typ 2h, det var gosigt^^ Gjorde även lite nya knappar där, har några på min hatt nu :D Pratade ävem med Bäver om Boobs (Boobs kommer ni få höra mer om i framtiden) men det spårade ur och hamnade vid kroppsbehåring istället xP
När jag kom hem så ser jag en snygg väska stå innanför dörren, mamma berättar att de tänkt slänga den på ryds vårdcentral, men mamma tog hem den istället. Det är en doktors väska från sent 50 tal eller tidigt 60 tal, sjukt snygg och nu mera min skolväska :D bild på min snygging kommer imorgon ;)
Just nu så sitter jag och pratar med Bettan och Bäver om Boobs och vad jag och Bäver ska berätta om imorgon då vi ska bli interviuade i Corren :D så håll utkik efter Boobs Importent Stuff i frmatiden ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0