Dessa dagar

Dagarna runt då jag och Robin blev tillsammans var mycket speciella, de va helt spontana och man hade aldrig tråkigt, nu när jag sitter här mitt i natten i min ensamhet och tänker på min fina Robin borta i göteborg är de de extra fina ögonblicken, spontanheten, skedfuck, kest och igelkott, då han hjälpt mig ner i vattnet då vi badat i kanalen, den gången jag glömt och äta och han köpte glass till mig, alla de underbara sakerna. Det är de fina småsakerna som får mig att älska honom och sakna honom så.

Bild på lilla mig tagen av fina Robin

Bild på fina Robin tagen av lilla mig

Bilderna är från i slutet av vintras/tidigt i våras, bilden på Robin va några dagar innan vi blev tillsammans och bilden på mig vet jag inte, jag tror vi va tillsammans då men jag kan ha fel.
Nu ska jag gå tillbaka till mitt låssas tv tittande (vilket betyder kolla på avsnitt efter avsnitt av non lagom bra serie eftersom jag inte har non tv :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0