pojkvänner och konstnärer

ja, jag bloggar inte så himlans bra men jag gör mitt bästa, känns inte så viktigt att blogga om oviktiga saker, så, on to the blogging subject. De bloggar jag läser (de seriösa bloggar jag läser av folk som jag inte känner som bloggar om sina liv och inte endast om mode) alla har antingen skaffat pojkvän eller har seriösa ragg eller går på seriösa dejter, tycker nu när jag själv har pojkvän endast att det är gulligt att läsa^^. Dock vet jag att om jag hade vart singel hade det vart jobbigt.
MEEEEEN nu är de så att jag har lyckats få en av de finaste pojkvännerna man kan hitta, som råkar vara i Göteborg och jobbar nu, meeeeen det finns ju sms och måste erkänna, att under den tiden han vart borta har jag fått några av de gulligaste sms man kan tänka sig^^, blir så glad varge gång mobilen plingar :)

Ja som alla mina få läsare vet så skaffar jag ny mobil imorgon, vill självklart ha en personlig mobil så särför kollar jag på skins av olika slag och hittat en underbar sida som säljer skins (och man kan även designa själv) KLICKA HÄR FÖR INTRESSERADE och där hittade jag även en av mina nya favorit konstnärer, Colin Thompson heter han och jag har fastnat så hårt för denna bild


visst är den underbar ?

De har dock bara en av de 2 mobilerna jag funderar på, så jag mailade för att höra om dom skulle få in den andra också och visst skulle dom de, och det bästa är ändå att jag fick svar på endast 1 dag, känns som en seriös sida som jag lätt kommer beställa från, skinsen kostar bara runt 100 lappen också, awesome, så för er med tråkig mobil rekomenderas  denna sida absolut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0