jag är nu ofc Maria Montazami förklarad

Efter övningsköringen idag sitter jag och mamma och småpratar lite, vi kommer fram till att en av mina knappar på min pingvin är awesome "Detta är en farlig knapp, Tryck EJ" och jag kommer med kommentaren: Jag gillar såndär... rolig humor... *STUPID FACE*
Sen har vi dagen svordom också, den födes då jag lyckas ha ner min veckarklocka då jag skulle upp och hänta the awesome ness of da Zelda tidingen som ligger där. ... *evil kiss*... burkboll...
Måste även ta med Björns awesome ord, leftot, det ordet har även sin kamrat rightot, de orden kommer för alltid finnas i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-08 @ 13:35:21
Postat av: Ulla Löfström

Collaget är både häftigt o ursnyggt!

2011-03-08 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0