o så bra

jag har sammanlagt 5 krononr kvar, nästa månad och månaden där efter fyller typ helften av alla mina vänner år, inklusive mig, och även Robin så då går alla mina pengar till prisenter till de fina knasbollarna. Men grejen är ju de att jag vill shoppa, jag vill beställa massa grejer från Urban Outfitters och renovera mitt rum, börja köpa grejer till då jag flyttar hemifrån. Detta kan bli svårt. Men ny mobil blir det iallafall på abonomanget den 9 juli så det slipper jag iaf lägga ut pengar på xD

om det blir en iPhone ska jag lätt ha detta skal :O



Behöver även en ny väska, denna är en bra kandidat,  samma storlek som min nuvarande men sjukt mycket snyggare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0