6. Typ av killar jag faller för

Jag faller ofta för killar med vackra leenden, sånna varma gosiga leenden som inte går att låta bli att le själv när man ser, sen ska det självklart till en underbar personlighet till också, han ska även acceptera mig som jag är och inte vilja ändra på mig, han ska inte heller vara för perfekt så jag känner att jag måste vara perfekt i hans närhet, han ska ha några små fel som jag vet att även jag har så jag kan känna mig avslappnad i hans närhet. Självklar är jag inte så att jag faller för endast insidan utan jag är ytlig som 99% av alla andra också, han ska vara längre än mig, ha bra hygien, ha en stil som passar honom bra och allt sånt :P Jag är ju nu en av de lyckliga som hittat en sådan som når upp till alla mina krav, även de jag inte vet att jag har själv, min underbara Robin har bland de sharmigaste leendena jag någonsin sätt så de så ^^



om man vänder på huvet ser man en gubbe med två ögon :D

Kommentarer
Postat av: Joakim Ax

ett av skälen till att jag inte byter tillbaka till labreter är just för att det ser ut som en gubbe uppochnervänt xD

2011-09-06 @ 23:45:40
Postat av: mormor

Mycket klokt inlägg tycker väl de flesta, men det är inte alla förunnat att få sin favoritpartner; du har haft tur och även Robin hoppas jag. Härligt att se folk som är kära på riktigt.

2011-09-07 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0