Dag 1 - Bild + 10 fakta om mig

  1. Jag har 9 piercings och planerar 7 till ^^
  2. Min töj är 8 mm
  3. Just nu bor jag ensam i stockholm och kunde inte trivas bättre :)
  4. En provdocka föll på min hand och nu har jag ett hämskt blåmärke på pekvinner knogen
  5. Jag åt pizza igår
  6. Bilden jag använder brevid är tagen av Amanda utanför Copenhagen Fashion Week och jag tycker ljuset faller väldigt vackert på den :p
  7. Mitt mål med livet är att bli känd designer
  8. Jag är singel
  9. Jag är duktig på att råka skada mig, som att gå in i saker, riva mig på saker mm
  10. Grönt och Rött är mina favoritfärger

Kommentarer
Postat av: Mormor

Pierca dig inte för mycket, det blir ungefär som att vara full med tatueringar. Då kan det bli motsatt verkan att det ser billigt ut och att man inte är nöjd med sig själv.

Det är säkert perfekt att vara singel just nu när det händer så mycket för ditt fortsatta liv. Dina framtidsplaner "känd disigner" tror jag stenhårt på, då jag vet att du är mycket målmedveten.

2012-02-11 @ 16:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0