Försök att komma igång med bloggandet igen

Dag 1 - Bild + 10 fakta om mig
Dag 2 - Mitt rum
Dag 3 - 3 saker ingen vet om mig
Dag 4 - Det fulaste jag har i garderoben
Dag 5 - Något jag vill ha
Dag 6 - Min familj
Dag 7 - Dåliga vanor
Dag 8 - Bloggar jag läser
Dag 9 - Mina favoritskor
Dag 10 - Bild på det jag köppte senast
Dag 11 - Detta irriterar mig
Dag 12 - Mina närmsta vänner
Dag 13 - Såhär är jag på jobbet
Dag 14 - Dethär får mig att gråta
Dag 15 - Min bakgrundsbild och varför
Dag 16 - I min väska finns...
Dag 17 - Bästa resan
Dag 18 - Det här får mig att skratta
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om
Dag 20 - Bild på min garderob
Dag 21 - Min första tanke när jag vaknar
Dag 22 - Bild på sminket jag brukar använda
Dag 23 - Såhär komemr jag vara när jag är gammal
Dag 24 - Vad mina barn ska heta
Dag 25 - Detta drömde jag i natt
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 27 - 2 roliga festminnen + bilder
Dag 28 - Min profilbild på Facebook
Dag 29 - Dagens klädval
Dag 30 - Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0